Hírek

Elérhetőségek

Mindszentgodisa Községi Önkormányzat ASP központhoz való csatlakozása

 Mindszentgodisa Községi Önkormányzat ASP központhoz való csatlakozása

 

Kedvezményezett neve:                               Mindszentgodisa Községi Önkormányzat

Pályázati felhívás neve, kódszáma:         Csatlakoztatási konstrukció az önkormányzati ASP rendszer országos kiterjesztéséhez

KÖFOP-1.2.1-VEKOP-16   

Projekt címe, azonosító szám:                    Mindszentgodisa Községi Önkormányzat ASP központhoz való csatlakozása

                                                                       KÖFOP-1.2.1-VEKOP-16-2016-00372

Szerződött támogatás összege:                    5 978 590 Ft

Támogatás mértéke:                                    100%

A projekt tartalmának rövid bemutatása:

A Mindszentgodisai Közös Önkormányzati Hivatal 7 településre kiterjedő működése (Mindszentgodisa, Bakóca, Baranyajenő, Kisbeszterce, Kishajmás, Szágy, Tormás) során látja el ezen települések általános és hatósági, gazdasági és pénzügyi feladatait: a mindszentgodisai székhely hivatalban 6 fővel, a baranyajenői kirendeltségen szintén 6 fővel.

A hivatalok meglévő informatikai rendszerei több esetben sem feleltek meg az ASP rendszer elvárásaihoz és a rendszer hatékony használatához, ezért az ASP rendszer bevezetése érdekében a következő eszközök kerültek beszerzésre a meglévő elavult eszközök helyett:

  • 15 db kártyaolvasó (7 db Mindszentgodisára, 6 db Baranyajenőre, 1-1 db Bakócára és Tormásra),
  • 1 db A3-as színes multifunkciós készülék Mindszentgodisára (beszerzése már megtörtént 2015-ben
  • 1 db laptop (i5, 4 GB RAM, 1TB HDD, Windows, Office) Mindszentgodisára,
  • 6 db PC (i3, 4 GB RAM, 250 GM SSD, Windows, Office), ebből 3 db Mindszentgodisára, 3 db Baranyajenőre,
  • 3 db 22"-os monitor,
  • 2 db szünetmentes tápegység (1 Mindszentgodisára, 1 Baranyajenőre),
  • 1 db 27U rackszekrény Baranyajenőre

 

Az eszközbeszerzés mellett megvalósult a működésfejlesztés és szabályozási keretek kialakítása, melynek részeként az ASP rendszer követelményeinek megfelelően külső szolgáltató bevonásával elkészült az IT biztonsági szabályzat és saját teljesítés keretében átdolgozásra kerül az Iratkezelési szabályzat és a Gazdálkodási szabályzat. Ezen új szabályzatokat képviselő-testületi ülésen hagyták jóvá.

A szakrendszerekhez csatlakozás előtt szükséges volt a meglévő adatállomány tisztítása, majd a megfelelő adattartalmú állományok migrálása az új  szakrendszerekbe. Ezen feladatot részben külső szolgáltató, részben az Önkormányzat saját teljesítésben végezte el. A feladat eredményeként valamennyi szakrendszer esetében megvalósult a tisztított adatok migrációja az ASP rendszerbe.

Az ASP szakrendszereinek magabiztos használata érdekében 12 fő vett részt szervezett képzésen. A projekt keretében az ő utazási költségeik is elszámolásra kerültek.

A projekt keretében megvalósul a 6 db szakrendszer tesztelése és élesítése is az önkormányzat saját teljesítésében, valamint megvalósultak a kötelező tájékoztatási és nyilvánosságbiztosítási feladatok is, külső szakértő segítségével.

A projektmenedzsment feladatokat saját alkalmazott látta el, melynek eredménye a sikeresen lezárult és pénzügyileg elszámolt projekt.

 

A projekt sikeresen zárult 2018.06.30-án.